gammal, äldre, äldst /Islin

Gissar att jag måste ändra min ålder nu igen.

Till vad var det nu, inte en dag över 18 va?

/Islin som börjar få åldersnojja

18 svar to “gammal, äldre, äldst /Islin”

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag.

  2. Åldersnoja vid 19 års ålder?! Hallååååå! Vänta nu. Ditt liv har ju knappt börjat! KRAAAAM på föllsedagen!

  3. Nehe då. Trodde du seriöst att jag bara var 19 😉

  4. Tänker på dig och hoppas att du har det bra där du är. ❤
    Mina tankar till dina anhöriga.

    Kram från Madonnan

  5. Tänker på dig jag med och hoppas du fått lugn och ro inombords.

  6. Fina.
    Världen blir tommare utan dig.

    Mitt djupaste deltagande till alla som kände och älskade dig.

  7. Jag saknar ord. Du skulle ju inte. Och ändå förstår jag.
    Mina varmaste tankar till dina kära och till dina djur. Sov i ro, Islin.

  8. Sov gott allra finaste Islin….där på andra sidan Regnbågsbron…

  9. Nej, inte du!

    Vila, nu. Vila Islin.

  10. Fan då, Islin. Jag undrade vad som hänt med dig, vart du tagit vägen. Beklagar så mycket att du kände att du inte orkade mer. Tack för det lilla jag fick dela med dig.

  11. http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=sve&gi=I%3DL

    Låt ljusen lysa till Islins minne (ursprungslänk från Kyrksysters blogg)

  12. riddrickmadooxx Says:

    22 är ingen ålder, sen beror de ju också på hur man känner sig, men du skriver 18, så de måste ju vara kanon =)

  13. Tänker på Dig!
    Trädgårdsföreningen är tom utan Dig 😦
    Kram min fina/Pluppis

Kommentera

